Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
No announcement yet.

Stoczenie podstawki pod DE

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Stoczenie podstawki pod DE

    Siema, z racji ze kupiłem DE i zdecydowałem ze tocze orginalną podstawke wiec pytanie brzmi: jaka mneij wiecej jest cena stoczenia takiej podstawki ?

  • #2
    James chyba jeszcze robi ale teraz jest nieaktywny http://simsony.net/showthread.php?t=105508

    Komentarz


    • #3
      Poszukaj w mieście tokarza, bo wysyłka się nie opłaca.
      Cena nie więcej jak 20zł.
      James za nową, toczoną od podstaw podstawkę woła bodajże 60zł.

      Komentarz


      • #4
        Zacznijmy od tego jaki zapłon kupiłeś, bo większość ludzi na tym forum myśli że się toczy podstawki z AM6 a to po prostu jest nieprawda. Toczenie oryginalnej podstawki stosuje się tylko w zapłonach Malaguti gdyż tam podstawka ma większą średnicę niż podstawka sima i wtedy się ją toczy na wymiar 110 mm. W AM6, LFK itp musisz mieć zrobioną jakąś podstawkę bo oryginalna podstawka ma za małą średnicę. Tyle od mnie

        Komentarz


        • #5
          Umiem odróżnić DE od am6 i lfk mam od malaguti z duzą podstawką

          Komentarz


          • #6
            Ja też miałem z malaguti, miałem ja toczyć ale w jednym miejscu była by bardzo cienka i stwierdziłem że dla własnego spokoju lepiej utoczyć nowa. zrobiłem sobie nowa ze starego cylindra od simsona- więc praktycznie free

            Komentarz


            • #7
              mi za 5zl tokarz to zrobil ale nie opyla sie bo moze Ci peknac czy cos i cewki rozjebac.. lepiej nowa wytoczyc

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez stempel34 Zobacz posta
                Umiem odróżnić DE od am6 i lfk mam od malaguti z duzą podstawką
                W tej chwili sam sobie przeczysz bo DE występuje w AM6 i Maladze, są to po prostu inne modele

                Komentarz


                • #9
                  Dobra mniejsza ale wiem o co chodzi

                  Komentarz


                  • #10
                    Spoko spoko. Co do toczenia tej podstawki to odradzam gdyż w jednym miejscu będzie za cienka i może pęknąć. Najlepiej nową wytoczyć.

                    Komentarz


                    • #11
                      Em w którym miejscu niby jest za cienka ?

                      Komentarz


                      • #12
                        http://www.bikepics.com/pictures/1911045/ takie przypadki się zdarzają. Akurat nie chodziło mi o to że w tym miejscu pęknie ale spójrz tam gdzie jest ten duży otwór jak cienki jest obwód tej podstawki.

                        Komentarz


                        • #13
                          Tam to fakt może pęknąć, gdy komuś pęknie to po prostu ma farta bo w tamtym miejscu, a bynajmniej u mnie motylki podstawki zapłonu nie dotykają

                          Komentarz


                          • #14
                            Ja bym tam wolał nie ryzykować i stworzyć nową podstawkę Przynajmniej ma się ten komfort psychiczny że nie zmieli zapłonu

                            Komentarz


                            • #15
                              Mieli im bo mają wyjebane gwinty na motylki i same motylki wysłużone. Do tego zabawa zapłonem we wszystkie strony no i toczenie podstawki na grubość co znacznie ją osłabia jak widać po zdjęciu Mateusza.
                              Ah ta świadomość że jeżdżę na bombe zegarowej która z każdym obrotem wału może wybuchnąć

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X