Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
No announcement yet.

Spawanie ocynku

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Spawanie ocynku

    Właśnie jestem w trakcie tworzeniu wydechu. Mam na ten wydech ładny arkusz blachy ocynkowanej. Słyszałem, że ocynk słabo się spawa migiem i wydziela się jakiś trujący gaz/substancja. Czy gdybym zeszlifował w miejscu spawania ocynk to czy można to normalnie spawać, bez żadnych komplikacji? PozDDRo

  • #2
    Masz blache ocynkowaną czy cynkową bo to dwie różne blachy.
    Takie coś się zazwyczaj lutuje a nie spawa

    Komentarz


    • #3
      jak OCYNKOWANA to masz rację z tym gazem trującym, kiedyś tato mi opowiadał, że jego znajomy próbował takie coś spawać.

      Komentarz


      • #4
        ja spawalem... elektroda... troszke sie kopcilo i smierdzialo

        Komentarz


        • #5
          Blacha ocynkowana.

          Komentarz


          • #6
            Kup sobie porządną blache, nie baw sie w syf, ocynk jest cienki i miękki, to sie nie nadaje na wydech. Arkusz (2x1m) czarnej blachy kosztuje 60zł. Albo cięcie laserowe i Ci zrobią z ich materialu i tez nie wychodzą duze kwoty.

            Komentarz


            • #7
              Blacha 1 mm. Czyli nie robić wydechu z tej blachy? Trudno, poszukam czegoś innego.

              Komentarz


              • #8
                1mm, zeszlifujesz ocynk, zostanie cos w przedziale 0,7-0,8mm na krawędziach i bedziesz smarkal a nie spawal.

                Komentarz


                • #9
                  Skoro tak piszesz to nie opłaca mi się bawić z tą blachą tylko kupić zwykły arkusz czarnej blachy. No nic, dzięki za odpowiedzi.

                  Komentarz


                  • #10
                    Ocynk się lutuje a nie spawa. Ojciec jak w robocie spawał ocynk to waliło na całym zakładzie

                    Komentarz

                    Pracuję...
                    X